1a Conferència Internacional STEAM Barcelona

03/03/2015

STEAM-BCN-logo

Amb la frase “Aprendre avui per resoldre el demà” la Regidoria d’Educació i Universitats de l’Ajuntament de Barcelona i la Fundació “la Caixa” en el marc del Festival Ciència, Tecnologia i Innovació han organitzat STEAMBarcelona.

La conferència té el propòsit de reunir alguns dels projectes més destacats i avaluats en el camp de la investigació, la metodologia i, molt en particular, la pràctica relativa a l’aplicació de STEM i STEAM a les escoles, tant a Europa com als Estats Units.

La conferència es durà a terme els dies 17 i 18 d’abril del 2015 a la seu de CosmoCaixa Barcelona.

Més informació sobre el programa, inscripció i entrades a www.steambarcelona.org