La Revista de Psicología de la Universitat de Chile convida a enviar el seu manuscrits a la secció temàtica “Psicologia historicocultural i problemes educatius rellevants per a Llatinoamèrica”.
Es rebran treballs fins al 27 gener 2017
El recent desenvolupament de la psicologia historicocultural en occident i, específicament, a Llatinoamèrica ha marcat profundament la reflexió i les pràctiques educatives. D’aquesta manera, aquesta perspectiva i els seus desenvolupaments han influït en les reformes dels sistemes educatius de la regió, al mateix temps que han estat incloses en la formació de pregrau i postgrau a través de la investigació educativa. Aquest escenari marca la productivitat de la psicologia historicocultural per pensar diversos problemes educatius rellevants per a Llatinoamèrica. Amb base en això, la Revista fa la convocatòria per a l’enviament d’articles empírics (qualitatius, quantitatius o mixtes) en castellà, anglès i portuguès que aborden, des d’aquesta perspectiva, desafiaments educacionals crucials per a la nostra regió.
La Revista de Psicología és una publicació de la Universidad de Chile en circulació des de 1990, d’accés obert, sotmesa a revisió de parells i, des de juliol d’aquest any, indexada en SciELO Xile.
Editores convidades: Ana Luiza Bustamante Smolka (Universidade Estadual de Campinas, Brasil), Adriana Lia Friszman de Laplane (Universidade Estadual de Campinas, Brasil) & Maria Paulina Castro Torres (Universidad de Chile).
Editor: Mario A. Laborda (Universidad de Chile).