EDUforics: anticipant l’educació del futur

22/09/2016

Tal com defineix el seu equip directiu, EDUforics és una comunitat web creada per a docents i estudiants, però també per a famílies i persones allunyades de l’educació que d’una o altra manera participen del present de l’educació i tenen interès a col·laborar en l’orientació del seu futur. El propòsit d’EDUforics...

Llegir més

Tinkercad: una aplicació per aprendre a dissenyar en 3D

16/09/2016

Tinkercad és una eina senzilla, intuïtiva i gratuïta que funciona directament en un navegador web (sense necessitat de descarregar cap programa) i permet dissenyar i modelar objectes en 3D. Els elements bàsics de Tinkercad són formes que es poden ajustar, moure i unir lliurement a l’espai de treball per crear...

Llegir més

Citilab – Centre per a la innovació social i digital

21/04/2015

Citilab és un centre experimental per a la difusió activa de la cultura tecnològica, així mateix, és un laboratori ciutadà en el qual investigadors, emprenedors, universitaris i empreses interaccionen, experimenten i col·laboren en projectes comuns. En altres paraules, Citilab és una barreja entre un centre de formació, un centre de...

Llegir més

Learner at the Center of a Networked World

22/06/2014

The ASPEN Institute Task Force on Learning and the Internet (2014). Learner at the Center of a Networked World. Washington, DC: the ASPEN Institute. Consultat en: http://aspeninstitute.fsmdev.com/documents/AspenReportFinalPagesRev.pdf En aquest informe s’exposa una visió segons la qual l’alumne ha d’estar en el centre dels nous enfocaments i xarxes d’aprenentatge innovadors. Argumenta...

Llegir més