Prepara el teu Escola per a la Societat Digital: Claus per sumar-se al canvi

12/07/2016

Prepara el teu Escola per a la Societat Digital: Claus per sumar-se al canvi és un informe elaborat per la Fundació Telefónica a 2016 en el qual es presenta el treball de recerca realitzat amb diversos centres educatius d’Espanya al voltant del tema d’innovació educativa en la Societat Digital. Fonamentalment, l’informe constitueix un relat sobre les pràctiques d’innovació educativa, basat en l’experiència, anàlisi crítica i reflexió de directors, docents, alumnes, famílies, experts i altres agents educatius dels centres participants.

L’informe de recerca se centra en el grau de maduresa Digital dels 1.100 centres participants a partir un qüestionari en format de rúbriques elaborat pel National Center for Technology Education d’Irlanda i adaptat per la Fundación Telefónica. El resultat obtingut presenta un escenari de 50 indicadors que mostren l’estat actual de l’escola a Espanya davant la Societat Digital. Així mateix, l’informe presenta 12 experiències de centres educatius, seleccionats mitjançant concurs, entre els 154 que van aportar un projecte real i pràctic de com respondre des de les aules als reptes que planteja la Societat Digital.

Consulta el text Fundacion_Telefonica_Prepara-tu-escuela-interactivo-08-03-16

Infografia 12 conclusions de l’estudi

Classificació: educadors investigadors batxillerat educació infantil educació primària educació secundària totes les matèries
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/www/bridginglearning/wp-content/themes/parallelus-vellum/single-recurso.php on line 174