Recursos

D’acord amb el propòsit i els objectius de BLE, hem seleccionat una sèrie d’enllaços a recursos sobre activitats i experiències d’aprenentatge en contextos d’educació formal, no formal i informal, amb una atenció especial a l’aprenentatge relacionat amb la ciència i la tecnologia, que anirem ampliant progressivament.

Es pot accedir a aquests recursos mitjançant un motor de cerca que permet combinar els col·lectius interessats, els nivells educatius, les matèries, els espais i els processos d’aprenentatge implicats. El núvol d’etiquetes situada en la part dreta de la pàgina permet també una cerca per temes.

Els convidem a comentar aquests recursos i notícies i a enviar-nos recomanacions i suggeriments sobre uns altres que els semblin igualment d’interès.

Destinataris
Educadors
Investigadors
Estudiants i famílies
Nivells educatius
Educació infantil
Educació primària
Educació secundària
Batxillerat
Formació professional
Educació superior
Tots els nivells
Matèria
Astronomia
Biologia
Física
Química
Geologia
Ciències naturals
Tecnologia
Matemàtiques
Totes les matèries
Espais d’aprenentatge
Educació formal
Llar
Comunitat
Mitjans de comunicacio
Espais en línea
Altres

Processos
Experiencies d’aprenentatge
Identitat d’aprenent
Narratives d’aprenentatge
Xarxes d’aprenentatge
Sentit de l’aprenentatge
Itineraris d’aprenentatge

Revistes de la National Geographic Society

12/09/2014

National Geographic Magazine, posteriorment abreujat com National Geographic és una entitat sense ànim de lucre que funciona com l’òrgan d’expressió oficial de la National Geographic Society dels Estats Units. La seva primera edició és d’octubre de 1888.  La revista conté articles sobre geografia, ciència, història, cultura, events actuals i fotografia....

Llegir més

educadors estudiants i famílies tots els nivells totes les matèries Llegir més >>

Brújula Educativa

11/08/2014

Brújula Educativa publica información sobre los proyectos de formación liderados por el Centro Internacional de Tecnologías Avanzadas -CITA-  de la Fundación Germán Sánchez Ruipérez. Los proyectos giran en torno a las tecnologías educativas, están destinados a profesores de cualquier nivel educativo, y tienen por finalidad ayudar a los docentes a...

Llegir més

http://bridginglearning.psyed.edu.es/wp-content/uploads/2014/08/brujula_educativa-wpcf_320x74.jpg
educadors estudiants i famílies tots els nivells totes les matèries Llegir més >>

SciStarter. Science we can do together

28/07/2014

SciStarter és un lloc per trobar-se amb la ciència i contribuir al desenvolupament del coneixement científic a través d’activitats recreatives i projectes de recerca de ciència ciutadana. Ciència ciutadana és la participació del públic en general en la recerca i el descobriment de nous coneixements científics. SciStarter ofereix una àmplia...

Llegir més

http://bridginglearning.psyed.edu.es/wp-content/uploads/2014/07/Scistarter2-wpcf_320x118.png
educadors estudiants i famílies investigadors tots els nivells totes les matèries Llegir més >>

Contenedores

07/07/2014

Contenedores es un proyecto que pretende superar la tradicional organización de los contenidos educativos por disciplinas escolares. Por eso se ha elegido ese término, habitual en otros ámbitos de la cultura, para describir la manera deliberadamente abierta de organizar los centenares de materiales didácticos que contienen. Contenedores es un gran...

Llegir més

http://bridginglearning.psyed.edu.es/wp-content/uploads/2014/07/cabecera_contenedoresnegro3-wpcf_320x40.jpg
educadors tots els nivells totes les matèries Llegir més >>

Edutec-e, Revista Electrónica de Tecnología Educativa

Edutec-e Revista Electrónica de Tecnología Educativa es una publicación que desde 1995 recoge artículos de reflexión generados en el ámbito de la tecnología educativa. Edutec-e tiene como principales objetivos difundir trabajos de investigación y experiencias del uso de las TIC en el campo educativo y servir de plataforma para el...

Llegir més

http://bridginglearning.psyed.edu.es/wp-content/uploads/2014/07/revista_Edutec-wpcf_320x59.png
educadors tots els nivells totes les matèries Llegir més >>

Revista Iberoamericana de Ciencia, Tecnología y Sociedad

La Revista Iberoamericana de Ciencia, Tecnología y Sociedad -CTS- es una publicación académica, editada desde el año 2003, cuyo núcleo temático aborda la relación entre ciencia, tecnología y sociedad desde una perspectiva plural e interdisciplinaria. En sus páginas se promueven análisis y debates relativos a la problemática de la ciencia...

Llegir més

http://bridginglearning.psyed.edu.es/wp-content/uploads/2014/07/revista_CTS-wpcf_320x33.jpeg
educadors investigadors tots els nivells totes les matèries Llegir més >>

Virtualidad, Educación y Ciencia – Virtuality, Education and Science (VEsC)

La revista Virtualidad, Educación y Ciencia-Virtuality, Education and Science (VEsC) es una publicación académica, editada por la Maestría en Procesos Educativos Mediados por Tecnologías del Centro de Estudios Avanzados de la Universidad Nacional de Córdoba (Argentina), centrada en trabajos sobre las tecnologías de la información y la comunicación integradas en...

Llegir més

http://bridginglearning.psyed.edu.es/wp-content/uploads/2014/07/VEC-wpcf_320x453.jpeg
educadors investigadors educació superior totes les matèries Llegir més >>