Amb motiu de la celebració del Dia Internacional de la Terra, App Store en conjunt amb WWF i 24 desenvolupadors han ideat el projecte benèfic Apps per a la Terra. Aquesta iniciativa compta amb la intervenció de 27 aplicacions de l’App Store que han modificat les seves apps o, fins i tot, creat versions amb continguts exclusius per ajudar a conscienciar les persones sobre la importància de la cura del medi ambient.
Fins al 24 d’abril el 100% dels ingressos obtinguts per les apps participants, i les compres dins de les mateixes, contribuiran a projectes clau en defensa del medi ambient de WWF. A cada app es podran trobar continguts exclusius que celebren els mars, la fauna i altres àrees en què WWF centra els seus esforços.
Les Apps disponibles són:
- Angry Birds 2 (Rovio Entertainment; Finlandia). Se centra en la protecció dels oceans amb un esdeveniment de temps limitat que inclou tres nivells exclusius i un nou power-up. Els jugadors tindran el repte d’impedir que els porquets covards segueixin pescant de més.
- Best Fiends (Seriously; EEUU). Els jugadors poden endinsar-se en una aventura “Apps per a la Terra” que consisteix en diversos nivells de puzles ambientats a la regió xinesa del riu Iang-Tsé. Com a ajuda per solucionar aquests trencaclosques, els jugadors podran comprar uns óssos panda exclusius i per temps limitat.
- Candy Crush Soda Saga (King; Malta). Organitza un esdeveniment de gaming en viu anomenat Bamboo Hill que els jugadors podran gaudir únicament els caps de setmana del 15 i del 21 d’abril per ajudar a preservar el nostre planeta.
- Cooking Dash 2016 (Glu Games Inc.; EEUU). Compta amb un espectacle “Eats for Earth” completament nou perquè els usuaris es diverteixin. Gràcies a l’ajuda de la sempre positiva cambrera Flo, els jugadors treballaran per preparar un menú amb nous plats a força d’ingredients sostenibles. Els aspirants a xef també podran comprar elements dins del joc que els ajudaran a cuinar de manera responsable.
- Cut the Rope: Magic (ZeptoLab; Rusia). Ofereix nivells de trencaclosques totalment nous i exclusius en els quals Om Nom es transformarà per art de màgia en un adorable colla, inspirat en el famós meme de l’ós panda que esternuda.
- Disney Infinity: Toy Box 3.0 (Disney; EEUU). Els jugadors poden comprar un paquet de figures exclusiu per a “Apps per a la Terra” que inclou a Nick, Judy i Baloo, a més d’adquirir Power Disks. També podran gaudir d’una col·lecció de nous nivells Toy Box.
- Dragon City (Social Point; España). Conté l’exclusiva Panda Island i presenta dos nous dracs inspirats en les àrees d’actuació de WWF.
- Enlight (Lightricks Ltd; EEUU). Amb tutorials i ajustos preestablerts especials, els usuaris tindran la possibilitat de crear i compartir boniques obres d’art, a la vegada que reflecteixen les seves aspectes favorits del món natural.
- Hay Day (Supercell; Finlandia). Els jugadors poden comprar una nova Borsa de Diamants a la botiga del joc per aconseguir una exclusiva Estàtua de Ós Panda com a decoració i també podran inserir el logotip de WWF a la seva botiga al costat del camí durant tota la durada de la campanya.
- Hearthstone (Blizzard Entertainment; EEUU). Els jugadors poden comprar un nou heroi anomenat Kahadgar que els permetrà desbloquejar alguns poders i protegir-se del mal.
- Jurassic World: The Game (Ludia; Canadá). Inclou contingut exclusiu en forma de dinosaures “Llegendaris”, nous decorats, turbines generadores d’energia i moltes més sorpreses.
- Kendall & Kylie (Glue Games Inc.; EEUU).Els jugadors poden participar en una nova aventura / esdeveniment dins el joc per contribuir a la conservació de l’aigua al nostre planeta. Mitjançant la compra de gotetes d’aigua úniques, guanyaran roba decorada amb temes relacionats amb la conservació de l’oceà, accessoris i moltes més sorpreses. A més, podran fer-se selfies i compartir-los a través del fotomaton exclusiu de WWF.
- LINE (LINE; Japón). Els usuaris poden compartir amb els seus amics una col·lecció d’adhesius d’edició limitada, al mateix temps que participen en “Apps per a la Terra” i en tot el que aquesta campanya significa.
- LINE: Disney Tsum Tsum (LINE, Japón). Els jugadors tindran l’oportunitat de comprar un Rubí per guanyar un pin de la Terra molt especial i en edició limitada que podran lluir amb molt d’orgull.
- Map My Run+ (Under Armour; EEUU). Els esportistes podran participar en “Run Nature”, un repte de fitness que animarà a la seva comunitat global perquè realitzi la major quantitat possible de milles (ja sigui caminant, corrent o en bici). En completar una distància associada a una localització llegendària, els participants podran desbloquejar insígnies personalitzades que representaran aquests llocs tan famosos de la natura.
- MARVEL Contest of Champions (Kabam; EEUU).Ofereix un paquet de temps limitat sota el nom de “WWF Power Pack” que inclou un Hulk de 3 estrelles i un tiquet Go Green per tenir accés a una aventura in-game especial.
- Peak (Brainbow; UK). Els jugadors protegeixen el medi ambient mentre entrena la seva ment. Els jugadors guiaran la tortuga Billy the Hawksbill a través del mar, menjant tantes meduses com sigui possible, mentre esquiva bosses de plàstic, xarxes de pesca i altres obstacles que hi ha en l’oceà.
- Procreate (Savage Interactive; Australia). Ofereix a la seva comunitat de creatius un joc exclusiu de pinzells inspirat en el món natural, està fet a mà per l’il·lustrador Kyle T. Webster.
- Recolor (Sumoing Ltd; Finlandia).El llibre de pintar favorit a tot el món celebra “Apps per a la Terra” presentant a 10 artistes que han dissenyat unes pàgines de acoloreixo úniques, inspirant-se en els sis pilars bàsics de WWF.
- SimCity BuildIt (EA; EEUU) els jugadors podran crear reserves marines per protegir la fauna que viu als oceans. També podran plantar i tenir cura frondosos boscos i crear hàbitats per animals salvatges amb la idea de protegir les espècies en perill d’extinció.
- Star Wars: Galaxy of Heroes (EA; EEUU).Els fans de la saga galàctica tindran l’oportunitat de reunir als Ewoks en una batalla èpica per protegir el bosc de la Lluna d’Endor. També podran comprar paquets a la botiga i participar en un esdeveniment de nivells múltiples on hauran de formar el seu esquadró de Ewoks per enfrontar-se a les tropes imperials i expulsar-les per sempre del bosc.
- The Earth by Tinybop (Tinybop Inc., EEUU). Ofereix tres noves opcions interactives centrades en els Boscos, l’Energia i l’Aigua per promoure converses entre nens i pares sobre què podem fer entre tots per ajudar el planeta, com recollir escombraries o desplaçar-nos en bicicleta abans que en cotxe.
- Preguntados (Etermax; Argentina) els jugadors podran reptar-se a si mateixos amb preguntes basades en dades de WWF quan comprin personatges inspirats en cadascun dels sis pilars d’aquesta ONG internacional.
- Tabs & Chords by Ultimate Guitar (Ultimate Guitar; EEUU). Els usuaris podran interpretar cançons inspirades en temes mediambientals, a més de gaudir de noves eines, més lliçons i moltes sorpreses.
- VSCO (Visual Supply Company; EEUU). Els fotògrafs podran comprar un nou preset WWF que millorarà els llums i els colors d’entorns naturals, i resultarà ideal per fotografiar paisatges o activitats a l’aire lliure.
- WWF Together (World Wildlife Fund; EEUU). Posa a disposició dels usuaris la història d’una opció nova i en edició limitada anomenada “Earth”, a través de la qual podran veure una imatge panoràmica en 360º de la Terra des de l’espai. També podran submergir el seu iPhone a les aigües digitals de els nostres oceans, i veure fotos i vídeos impressionants del nostre planeta.
- Yoga Studio (Gaiam Inc; EEUU). Promou la gratitud cap al nostre planeta amb dues noves col·leccions: “Earth Salutations”, que oferirà sis noves classes de ioga, i un set amb inspiradores Earth Meditations.