Festa de la Ciència UB

23/03/2016

El 22 de maig de 2015, la Universitat de Barcelona obre les portes a la ciutadania per celebrar la Festa de la Ciència UB. L’activitat té com a objectiu fer accessible a tots els públics, d’una manera lúdica i innovadora, la recerca que es duu a terme a la Universitat.

Per això, durant tot el dia els campus de la UB organitzaran activitats de divulgació ─des d’una gimcana fins a tallers, xerrades i jocs─ en què es posarà en valor la feina dels investigadors de tots els camps del coneixement i s’explicarà de quina manera repercuteix la recerca en el progrés de la societat. És la primera vegada que la UB desplega una acció divulgativa que implica la participació conjunta de tota la comunitat universitària i de bona part dels centres i facultats.