XVI edició de Exporecerca Jove

23/03/2015

imatgeXVIExporecercaJove-baja2

Exporecerca Jove és una mostra de treballs de recerca que acull la participació de joves de 12 a 30 anys. Els objectius principals són: afavorir la recerca entre els joves, potenciar l’intercanvi d’experiències i el coneixement, i potenciar la participació en fires i congressos d’àmbit nacional i internacional.

La temàtica de les recerques exposades és totalment lliure i els participants mostren els resultats de les seves investigacions en estands habilitats a aquest efecte. Durant els tres dies que dura l’exposició, aquesta pot ser visitada per tot tipus de públic. Un jurat procedent de diversos àmbits acadèmics i professionals avalua els treballs presentats i el darrer dia es lliuren els diferents premis consistents bàsicament en la participació dels seus autors en altres certàmens de caràcter internacional.

Organitza l’associació MAGMA -Associació per a Promoure la Recerca Jove- amb la col·laboració de l’Obra Social “La Caixa” i la Universitat Ramon Llull.

Data: 26, 27 i 28 març 2015
Lloc: Campus La Salle-Universitat Ramon Llull. Carrer Lluçanès, 41. Barcelona