VI Jornades Valors en una Societat Canviant- Lleida

Jornades_Lleida

La Secció de Sociologia i Educació de l’Institut d’Estudis Ilerdencs, fundació pública de la Diputació de Lleida, convida a les IV Jornades Valors en una societat Canviant. En aquesta edició, les jornades emfatitzaran en les “Pràctiques de treball en xarxa per a una educació personalitzada” amb l’objectiu que els actors del treball en els centres educatius siguin els que comparteixin els seus recorreguts de reflexió pedagògica i pràctica.

• Data21 i 22 d’octubre, 2016
  • Lloc: Aula Magna. Plaça Catedral s/n – 25002 Lleida

Inscripció per a docents aquí
Inscripció per a altres agents de la comunitat educativa aquí
Consulta la programació aquí

Coordinación: Secció de Sociologia i Educació de l’Institut d’Estudis Ilerdencs de la Diputació de Lleida Miquel Sabaté Navarro, Núria Regi Olesti, Paquita Sanvicén Torné, Fidel Molina Luque, Ernest Caufapé Curià, Dolors Mayoral Arqué, Joan Tahull Fort, Maria Àngels Morera Toldrà i Raül Manzano Tovar.