Simposi “Focusing on the learner” Grup de recerca Esbrina UB

19/09/2016

Esbrina-logo-color-horitzontal

El grup de recerca consolidat Esbrina – subjectivitats, visualitats i entorns educatius contemporanis, de la Universitat de Barcelona, ​​convida al simposi “Focusing on the learner” realitzat en el marc del projecte europeu DIYLab – Do It Yourself in Education: Expanding Digital Competence to Foster Student Agency and Collaborative Learning.

Amb el lema “La filosofia DIYLab a l’escola i a la universitat per fomentar l’acció dels estudiants i l’aprenentatge col·laboratiu“, el simposi busca explorar el sorgiment d’una cultura de col·laboració, connectada als entorns d’aprenentatge dels joves, la tecnologia i el bricolatge. Igualment, s’interessa per problematitzar i interrogar la nostra comprensió de les possibilitats i límits de la introducció de la filosofia DIY en l’ensenyament primari i secundari, així com a les universitats.

Les persones interessades a participar poden enviar el resum de la comunicació en anglès o espanyol. La data límit per a l’enviament de propostes és el 20 de setembre del 2016.

• Lloc: Museu d’Art Contemporani de Barcelona (MACBA)
  • Data: 4 novembre 2016