youthLAB: Youth Learning Across Boundaries

17/02/2015

title

youthLAB és un grup de recerca enfocat en l’estudi de l’aprenentatge col·laboratiu i l’aprenentatge impulsat per l’interès, així com en la creació d’oportunitats més equitatives per als nens i les seves famílies a través de les escoles, les organitzacions comunitàries i les llars. Específicament, youthLAB porta a cap estudis empírics per avançar en la comprensió de la dimensió temporal dels aprenentatges, amb una atenció especial al paper de les tecnologies digitals i al rol dels parells en l’aprenentatge.

Aquest grup, associat a la Universitat de Stanford -USA, compta amb el suport d’institucions com ara: MacArthur Foundation, Oracle Education Foundation, Iris Litt Foundation, Wallenberg Foundation, International Education Collaborative Foundation i el LIFE Science of Learning Center.

Classificació: educadors investigadors tots els nivells
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/www/bridginglearning/wp-content/themes/parallelus-vellum/single-recurso.php on line 174