Salvadoriana. El gabinet de curiositats de Barcelona

14/06/2014

Salvadoriana és una exposició de relíquies del patrimoni científic de Barcelona col·leccionades per diverses generacions de la família Salvador i inclou elements del món mineral, vegetal i animal. És una col·lecció nascuda de la curiositat i de la passió per atresora, però també d’una voluntat de recerca científica amb el propòsit de contribuir a comprendre millor la naturalesa i el seu funcionament.

L’exposició s’emmarca en la celebració del Tricentenari 1714-2014 i pretén mostrar la cultura científica de Barcelona al llarg d’aquests tres segles, així com els recursos materials i els fonaments intel·lectuals amb els quals es construïa el coneixement científic en aquella època.

L’exposició, organitzada per l’Institut Botànic de Barcelona i el Museu de Ciències Naturals de Barcelona, té lloc al Jardí Botànic de Barcelona (c/ Dr. Font i Quer, 2 al Parc de Montjuïc) i estarà disponible fins a abril de 2016. Les entrades són gratuïtes tots els diumenges de l’any a partir de les 15h. i sempre per als menors de 7 anys.

Classificació: estudiants i famílies tots els nivells biologia ciències naturals química