LIFE CENTER: aprendre en entorns formals i informals

17/07/2015

LIFE_CENTER_logo

LIFE CENTERLearning in Informal and Formal Environments– és una institució que representa la col·laboració entre diverses universitats dels Estats Units: Universitat de Washington a Seattle (coordinadora), la Universitat de Stanford i SRI International.

L’interès de LIFE CENTER és aportar a la comprensió dels fonaments socials de l’aprenentatge humà. D’aquí que les investigacions que es desenvolupen s’enfoquin en l’estudi de l’aprenentatge al llarg de la vida a fi d’entendre com i per què els processos socials humans afecten a l’aprenentatge. Amb els resultats dels estudis es pretén contribuir a les teories de l’aprenentatge, així com influir en les pràctiques educatives i en les tecnologies dissenyades per millorar l’aprenentatge.

A més d’informar sobre els propòsits de LIFE CENTER, l’equip directiu i de recerca, la pàgina web ofereix una selecció d’informes presidits i organitzats pels líders de la institució. Igual que una selecció d’articles, llibres, capítols de llibres i actes de congressos publicades per professors, investigadors, estudiants i post-doctorands de LIFE.

Classificació: educadors investigadors tots els nivells totes les matèries