Les tecnologies mòbils als centres educatius

21/03/2015

consesc_c3-2

En la sessió plenària del 4 de març, el Consell Escolar de Catalunya ha aprovat el Document 1/2015: Les tecnologies mòbils als centres educatius. En aquest document es recullen diverses consideracions sobre la presència i l’ús dels dispositius mòbils en els centres educatius de Catalunya, el desenvolupament de la competència digital per part de l’alumnat i el potencial de la tecnologia mòbil a les activitats d’aprenentatge.

Concretament, el document pretén aportar orientacions i elements de reflexió que puguin ser d’utilitat a la comunitat educativa a l’hora de construir solucions adequades i satisfactòries als reptes que planteja la ubiqüitat de les tecnologies mòbils en els centres educatius, de manera que s’aprofiti al màxim el potencial dels dispositius i que la convivència surti enfortida. Són eixos del document l’autonomia dels centres, l’exemplaritat del professorat, la col·laboració amb les famílies, el foment de la responsabilitat de l’alumnat i la implicació de les direccions, conjuntament amb l’estímul a pensar i actuar amb visió de futur.

El document va ser presentat, igualment, al març de 2015 en la jornada mSchools “Changing Education Together”, en el marc del Mobile World Congress, que analitza el potencial de les tecnologies mòbils en l’entorn educatiu.

Veure document

Classificació: educadors investigadors batxillerat educació infantil educació primària educació secundària tecnologia
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/www/bridginglearning/wp-content/themes/parallelus-vellum/single-recurso.php on line 174