Knowledge in motion across contexts of learning -KnowMo Project

18/02/2015

KnowMo és un dels projectes desenvolupats pel grup de recerca TransAction, dirigit pel Dr. Ola Erstad de la Universitat d’Oslo. El propòsit de KnowMo és estudiar les condicions per les quals certes experiències d’aprenentatge fora de l’escola poden ser rellevants per a l’aprenentatge dels joves dins de l’escola. L’estudi es basa en el reconeixement que en l’actualitat per molts estudiants l’escolarització es troba desconnectada d’altres dominis en les seves vides i, en conseqüència, també es basa en l’interès per trobar maneres d’augmentar la motivació dels estudiants en l’àmbit escolar.

El projecte KnowMo busca avançar en la comprensió de les diferències i similituds entre els processos d’aprenentatge que els joves realitzen en diversos contextos. Específicament, pretén investigar i suggerir maneres en què els professors poden aprofitar les experiències que els joves tenen fora de l’escola de manera productiva per a l’aprenentatge escolar.

Classificació: educadors investigadors tots els nivells totes les matèries
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/www/bridginglearning/wp-content/themes/parallelus-vellum/single-recurso.php on line 174