Projecte audiovisual “Ciència Animada” de la Universitat de Barcelona

06/02/2015

img-cienciaanimada-cat

La UB divulga estrena el projecte Ciència animada, que té com a objectiu principal crear una biblioteca de recursos audiovisuals de caràcter científic, organitzada en capítols autoconclusius, en els quals s’explica, de manera visual i amena, conceptes científics per a nenes i nens.

Al web de Ciència Animada s’hi aniran afegint els capítols a mesura que es vagin creant, així com tots els clips i materials didàctics generats, que tenen versió en català, en castellà i en anglès.

El projecte està organitzat per la Unitat de Cultura Científica i Innovació (UCC+i) de l’Àrea de Comunicació de la Universitat de Barcelona, amb el suport de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) – Ministeri d’Economia i Competitivitat.

Més informació aquí

Web del projecte