Levadura. Programa de residències de creadors-educadors

Levadura. Programa de residències de creadors-educadors és un programa educatiu de residències per a creadors-educadors que va tenir com a propòsit fomentar la comprensió de l’art contemporani per part d’estudiants de primària. El programa es va centrar en la introducció de projectes creatius a l’aula de primària on els nens van ser els protagonistes.

Al programa Levadura han participat quatre creadors-educadors de quatre països (Fase A: Xile i Polònia) (Fase B: Brasil i Anglaterra). Així mateix, van participar quatre professors, i els seus corresponents estudiants, de quatre col·legis públics i / o concertats del municipi de Madrid.

Levadura es va desenvolupar en dues fases. La fase A es va realitzar del 24 de novembre al 20 de desembre de 2014 i la fase B del 4 de maig al 31 maig 2015.