L’escola Carme Auguet investiga amb nosaltres

29/10/2014

F2El 28 d’octubre de 2014 es va celebrar en el CaixaForum de Girona una trobada conjunta entre els nens, nenes i mestres de l’escola Carme Auguet i els nostres investigadors del projecte “Les experiències dels joves fora de l’escola relacionades amb la ciència i la tecnologia i el seu impacte en l’actitud cap a la ciència”.

En aquesta trobada, l’Ignasi Vila, la Carina Siqués, la Maria José Rochera i la Mariona Llopart van explicar als alumnes per què van decidir ser investigadors, per què és important fer recerca i en què consisteix el projecte en què estem treballant. La trobada va finalitzar amb la realització d’un taller pràctic per relacionar la ciència i la tecnologia amb activitats de la vida quotidiana.

Els alumnes de 5è i 6è de primària de l’escola Carme Auguet duran a terme al llarg d’aquest curs, sota la tutoria de les mestres de l’escola, amb el suport pedagògic per part de l’ACUP i el guiatge cientificotècnic dels nostres investigadors un projecte de recerca en el mateix àmbit on nosaltres.

F12