Les trajectòries d’aprenentatge dels adolescents a la societat de la informació

31/05/2016

amse

Els dies 30 de maig, 1 i 2 juny 2016 va tenir lloc a la ciutat de Eskisehir, Turquia, el XVIII Congreso Internacional de AMSE-AMCE-WAER organitzat per l’Associació Mundial de les Ciències de l’Educació (AMSE-AMCE-WAER ) i la Universitat d’Anadolu.

L’equip d’investigació de Bridging Learning Experiences va participar en el congrés amb la ponència “Las trayectorias de aprendizaje de los adolescentes en la sociedad de la información: un reto para la escuela” presentada per la Dra. Anna Engel.

Resum de la comunicació AMSE-AMCE-WAER 2016 Las trayectorias de aprendizaje de los adolescentes en la sociedad de la información