Institute for Research in Biomedicine -IRB- Jornadas de portes obertas

26/03/2015

irb

El proper dissabte 18 d’abril, l’Institute for Research in Biomedicine IRB Barcelona obre les seves portes per rebre visitants de totes les edats que vulguin conèixer de prop el món de la recerca i la feina dels seus científics que treballen estudiant malalties com el càncer, la diabetis o l’Alzheimer mitjançant l’estudi dels processos biològics bàsics en les cèl·lules i en els organismes.

Durant la Jornada els visitants tindran la possibilitat d’apuntar-se a una de les quatre visites organitzades. Després d’una xerrada sobre un tema d’actualitat científica en el camp de la biomedicina, es podran veure dos dels laboratoris guiats pels científics. Finalment, hi haurà una fira científica on es podrà profunditzar els temes que hagin despertat més interès.

Data: dissabte 18 abril 2015 a partir de les 10: 00h
Lloc: Parc Científic de Barcelona. C / Baldiri Reixac, 10. 08028 Barcelona