Inici de la segona fase dels projectes BLE

23/02/2015

Hem iniciat la segona fase dels projectes BLE.

En aquesta fase explorarem la freqüència i amplitud de la participació de nens i joves en les activitats i contextos soci-institucionals identificats en la fase 1 a partir dels grups focals. També estudiarem les seves actituds davant la ciència i la tecnologia i l’interès que manifesten per aquests àmbits de coneixement.

Per assolir ambdues finalitats utilitzarem qüestionaris que passarem a una mostra àmplia de nens i adolescents escolaritzats en centres educatius d’educació primària i secundària de tres franges d’edat (10,13 i 16 anys).

La prova pilot dels qüestionaris per nens de 10 anys s’ha realitzat a l’Escola Sant Esteve de Caldes de Malavella (Girona).