Congrés Català d’Educació Matemàtica (C2EM)

13/06/2016

El proper 11, 12 i 13 de juliol la Federació d’Entitats per a l’Ensenyament de les Matemàtiques a Catalunya (FEEMCAT) i la Facultat de Matemàtiques de la Universitat de Barcelona organitzen el Congrés Català d’Educació Matemàtica (C2EM). Els objectius d’aquest congrés són contribuir a l’enriquiment professional dels ensenyants de matemàtiques, compartir pràctiques d’aula que impulsin la construcció de coneixement matemàtic, destacar la contribució de l’educació matemàtica a la formació integral de la persona i apropar les matemàtiques a la societat. També pretén afavorir l’ús de xarxes per mantenir l’intercanvi professional i acordar línies d’actuació per a la millora de l’educació matemàtica.

El Congrés també compta amb el suport de la Societat Catalana de Matemàtiques (SCM), del Museu de Matemàtiques de Catalunya (MMACA) i del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya.