Concurs “Explícanos como ves Internet”

escolares_ddi_chile

Amb el tema “Els drets humans a internet”, el concurs Explícanos como ves Internet busca promoure el bon ús de les noves tecnologies en els Centres Escolars i sensibilitzar professors, alumnes i famílies sobre la importància d’aquestes tecnologies en el desenvolupament dels infants.

El certamen està adreçat a nens i nenes de primària a qui convida a llegir, interpretar i dibuixar, en format Comic, algun dels 7 Drets que recull La Guia de los Derechos Humanos para los Usuarios de Internet, elaborada pel Consell d’Europa.

El Jurat triarà els 3 millors treballs i lliurarà premis als estudiants elegits. Cada treball enviat haurà d’obtenir vots i per a la premiación només seran tinguts en compte aquells que superen els 5 vots exigits. El Consell d’Europa premiarà als tres millors col·legis.

La participació és lliure i gratuïta. Tots els estudiants dels Centres Escolars i Escoles de la Comunitat Iberoamericana de Nacions poden enviar els seus treballs, sempre que s’imparteixin classes de primària.

Dates i terminis

• El 6 de Maig finalitza el termini de presentació de treballs, els que es presentin amb posterioritat es publiquen a la web però no podran optar als premis.
  • Del 7 al 10 de Maig es comuniquen els guanyadors.
  • El 18 de Maig es fa entrega dels premis als guanyadors en el “Acte central del Dia Mundial d’Internet” que se celebrarà al Senat Espanyol (C / Bailen 3) a les 12:30 hores.