Com combatre la desafecció escolar?

26/06/2014

Després dels 10 anys de Debats d’Educació, començarem un nou debat dedicat a la desafecció escolar. Comptarem amb la participació de Valerie Hannon, creadora de l’exitós programa internacional Learning Futures i Learning Frontiers – transformant la participació de l’alumnat i de la comunitat educativa. Un projecte dissenyat des de les escoles i per les escoles.

Us convidem a debatre sobre aquestes qüestions:
– Què poden fer els centres educatius i els diferents entorns d’aprenentatge per a incentivar i mantenir la motivació de l’alumnat i el professorat?
– Com s’aconsegueixen alumnes més motivats, actius, exercint la seva responsabilitat individual en el seu propi procés d’aprenentatge?
– Com es vinculen motivació i interessos individuals amb rendiment acadèmic?

Valerie Hannon és presidenta de la Junta Directiva d’Innovation Unit (Regne Unit), una organització que treballa en l’àmbit internacional per promoure la innovació en els serveis públics amb una llarga trajectòria en l’àmbit educatiu. És membre fundadora del programa Global Education Leaders (GELP), en el qual exerceix d’assessora de Finlàndia i de diversos estats dels EUA. Ha treballat en molts programes sobre innovació en l’aprenentatge i recentment va engegar el programa Learning Frontiers a Austràlia, successor de l’exitós programa Learning Futures.

Data: 2 de juliol de 2014 a les 18.30 h
Lloc: L’Auditori del MACBA
Ponent: Valerie Hannon

Servei de traducció simultània. Entrada lliure. Aforament limitat.

Pots seguir l’acte en directe! en directe a través de la web de la Fundació o per Twitter amb l’etiqueta #debatseducacio o bé @UOCdirecte i @FundacioBofill

+ informació