20 Minuts de Ciència a Òmnium

16/03/2015

20minuts_ciencia_udg

La Universitat de Girona (UdG) i Òmnium Cultural Gironès han organitzat conjuntament el cicle de conferències titulat “20 minuts de ciència a Òmnium” destinat a divulgar el coneixement científic. Amb un format de ponència breu i un debat posterior, es busca fer una introducció a una notícia d’actualitat, un estudi innovador o un tema de fons.

Les conferències es realitzaran el segon dijous de cada mes de març a juny de 2015.

Horari: 19:00
Lloc: Òmnium Cultural. Plaça del Vi, 4, 1º 4ª. Girona. CP17004
Organitza: Universitat de Girona i Òmnium Cultural del Gironès
Preu: Gratuït

PROGRAMACIÓ

12/03/2015 – Com es decideix que un medicament és eficaç?
Ponent: Dra. Dolors Capellà

9/04/2015 – Fibres que pesen grams i aguanten tones – Descobrim nous materials per a estructures lleugeres
Ponent: Joan Andreu Mayugo

14/05/2015 – En estrany lloc i en estranya contrada – L’univers desconegut: la matèria i l’energia fosques